PÖTİ VE DEDE


  
PÖTİ VE DEDE

    Süper kahraman hikayelerine bayılan çocuklar için süper bir hikaye tavsiyemiz var.

Gerçek bir köpeğin başından geçenleri anlatan Pöti serisinin ikinci kitabı  Pöti ve Dede’ yi inceledim.Hikayenin kahramanlarından Pöti’nin en büyük hayali bir süper kahraman olmaktır.Ama kahraman olabilmek için birilerine yardım etmesi gerektiğinin de farkındadır.Sahibiyle gezmeye çıktıkları bir günde yaralı bir köpeğin yardım çağrısını duyar. Yoksa bu çağrı, onun  kahraman olabilmesi için bir fırsat mıdır?Pöti, sahibiyle sesin geldiği yöne doğru gittiğinde yaralı bir köpek bulur ona yardım ederler.Bu köpekte tıpkı Pöti gibi gerçek bir köpek olan Dede’dir.Hikayenin devamında  Dede’yi  de tanır, neler yaşadığını öğrenir, Pöti ile arkadaşlıklarına şahit oluruz.

    Dostluk, yardımlaşma, paylaşma, hayvan sevgisi gibi eğitsel iletilerin işlendiği sıcacık bir hikaye yazmış Gökçe Gökçeer.Kitabın arkasına çocuklar ve büyükler için ayrı ayrı notlar eklemeyi unutmamış.Notlarda; minik hayvansever okurlarına tavsiyeler, köpeklere çocukların nasıl davranabileceğini gösteren notlar; ailelere ise kitabın amacı, barınak hayvanları, hayvanlarla büyümenin çocukların gelişimine katkıları gibi konular hakkında bilgiler vermiş.
Ben Gökçe Gökçeer’in yazdığı, Mustafa Gündem’in resimlediği bu  kitabı çok eğitici buldum.Dört yaş ve  üzerine tavsiye  ederim.
Keyifli Okumalar…

*** Pöti serisi aynı zamanda Tanış Onunla Projesini destekleyen bir seri.Tanış Onunla terk edilen köpeklere geçici ya da kalıcı bir yuva bulmak için oluşturulmuş bir 'sahiplendirme' projesi. Proje bu güne kadar  bir sürü köpeğin yeni ailesine kavuşmasına yardımcı oldu. Tanış Onunla Projesi’ne @sarpdakni instagram hesabından ulaşabilirsiniz.
   
Share:

Yorum Gönder

Düşünceleriniz bizim için önemli..

Designed by OddThemes | Distributed by Blogger Themes